روایت اعجوبه ایرانی اسنوکر جهان از گرندپری 600 میلیونی

 

به گزارش "ورزش سه" پسر ۲۳ ساله آبادانی اسنوکر ایران که به عنوان اولین بازیکن حرفه ای کشورمان در مسابقات معتبر شرکت می کند، اخیرا بار دیگر توانست با نمایش خوب خود در مسابقات آزاد انگلیس تا یک قدمی نیمه نهایی پیش برود. 


حسین وفایی که در رده سنی زیر ۲۱ سال سابقه قهرمانی در جهان را هم دارد، شکست دادن خیلی از بزرگان اسنوکر جهان را در کارنامه خود ثبت کرده است. 


بعد از بازگشت از مسابقات آزاد انگلیس با حسین وفایی همکلام شدیم که البته تا چند روز دیگر برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ چین راهی این کشور می شود. 


در ادامه مشروح صحبت های حسین وفایی را در گفت و گو با "ورزش سه" می خوانید.

 


تا یک چهارم با اقتدار پیش رفتم


هفته خوبی را در مسابقات آزاد انگلیس سپری کردم. خوشحالم که دوباره توانستم هموطنانم را تا حدودی شاد کنم. بازی اول و دوم من مقابل چینی ها بود که خیلی راحت آنها را شکست دادم. در دور سوم به قهرمان ۳ سال قبل جهان برخورد کردم که بازی ما خیلی حساس شده بود. در نهایت من در توپ آخر ۴-۳ برنده شدم. در دور بعدی نیز برای رسیدن به جمع ۸ نفر برتر توانستم آندره هیگینسون را شکست دهم که اتفاق خیلی مهمی بود. 

 


مربی ام در فینال انتقام مرا گرفت


بازی من در یک چهارم نهایی مقابل ویلسون گره خورد. کمی هم دچار بدشانسی شدم و نتوانستم برنده شوم. خیلی دوست داشتم که تا فینال پیش بروم و با رونی سیلوان که مربی من محسوب می شود، بازی کنم؛ اما نشد. البته دیشب سیلوان در فینال توانست ویلسون را شکست دهد و به نوعی انتقام مرا هم گرفت. 

 


قهرمان ۶۰۰ میلیون برنده شد


قهرمان این مسابقات که رونی سیلوان بود، ۶۰۰ میلیون تومان برنده شد. البته به دلیل اینکه مسابقات حذفی بود، هر اسنوکرباز بعد از برنده شدن در هر بازی مبلغی را به عنوان پاداش دریافت می کرد. 

 


امیدوارم بازهم در چین بدرخشم


هفته آینده باید در اینترنشنال چمپیونز چین شرکت کنم. سال قبل در یک رقابت دیگر که در چین برگزار شد، نتایج خوبی گرفتم و سوم شدم. امیدوارم امسال نیز بتوانم نتایج خوبم را در چین تکرار کنم. برای حضور در این مسابقات در چند روز آینده راهی چین می شوم. 

 

 

دیگر مقالات ورزشی

 

technology1